Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití potenciálu pedagogů k rozvoji školy
Martinková, Dana ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Práce se věnuje problematice personálních činností managementu škol. Zabývá se různými způsoby monitorování kompetencí učitelů ředitelem základní školy, metodami zaznamenávání míry kompetence a možnostmi implementace plánu osobního rozvoje učitele, jehož základem je identifikovaný potenciál, v procesu rozvoje základní školy. Autorka vymezuje pojem kompetence, charakterizuje kompetenční model a uvádí příklady kompetenčních modelů učitele. Nastiňuje možnosti identifikace kompetencí učitele a hodnocení jejich míry ředitelem školy. Zaměřuje se na charakteristiku pojmu potenciál a následně na potenciál učitele. V souvislosti s rozvojem školy nastiňuje plán osobního rozvoje učitele. Jako příklad možnosti práce s potenciálem učitele uvádí metodu řízení podle kompetencí. Z uvedených teoretických poznatků vyvozuje vlastní výzkum. Na základě dotazníkového šetření komparuje způsoby monitorování kompetencí učitelů řediteli základních škol a zjišťuje, jakým způsobem jsou tyto kompetence využívány v rozvoji školy.
The Development Plan for Employees in a selected Organization
Černíková, Katarína ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Havlová, Lenka (oponent)
Práce je zaměřena na rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci. V teoretické části je podrobný popis člověka z pohledu pracovního života. Pracovník disponuje kromě vzdělání i pracovními schopnostmi. Na základu těchto dovednosti tak splňuje požadavky na pracovní pozici. Pokud tyto požadavky nesplňuje, organizace mu poskytne možnost se vzdělávat. V praktické části byl realizován výzkum v oblasti personálního rozvoje na vybraném vzorku realitních makléřů. Výzkum byl zaměřen na rozvoj pracovníků v souladu s potřebami organizace, byl realizován formou osobního rozhovoru. Vyhodnocením získaných informací byl vypracován návrh plánu osobního rozvoje vybraných pracovníků na rok 2014. Tento výzkum potvrdil potřebu dalšího vzdělávání pracovníků v dané společnosti, zejména s ohledem na jejich specifické zaměření, neboť v současnosti neexistuje jednotná odborná příprava na pozici makléř v realitní společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.